Regulamin Konkursu “Na Targach z Alma-Press”

 

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady konkursu “Na Targach z Alma-Press”, prowadzonego przez Oficyna Wydawnicza Alma - Press Sp. z o.o.

  2. Organizatorem konkursu (tytuł konkursu) jest właściciel (nazwa bloga/ firmy).

  3. Konkurs “Na Targach z Alma-Press” trwa od 15.05.2025 roku do 19.05.2025 roku

  4. Konkurs ma charakter otwarty i adresowany jest do wszystkich osób uczestniczących na Międzynarodowych Targach Książki w Warszawie.

  5. W konkursie oceniany jest post w Mediach Społecznościowych opublikowany na profilu uczestnika konkursu, z oznaczeniem kont w Mediach Społecznościowych profilu wydawnictwa Alma-Press. Zadaniem konkursowym jest opublikowanie kreatywnego zdjęcia, na którym uczestnicy polecają swoją ulubioną książkę ze stoiska Alma-Press znajdującego się w Pałacu Kultury i Nauki Sala Trójka, stanowisko 153. 
    Po ewentualnej wygranej poprosimy o adres autora i telefon kontaktowy. 

  6. Organizator zastrzega sobie możliwość dyskwalifikacji prac konkursowych zgłoszonych do konkursu, jeśli naruszają one prawo lub ogólnie przyjęte normy obyczajowe.

  7. Nadesłanie prac oznacza akceptację warunków konkursu i jego regulaminu. Akceptując Regulamin Konkursu ”Na Targach z Alma-Press”. Uczestnik wyraża zgodę na publikację zgłoszonych do konkursu prac.

  8. Uczestnik konkursu wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Organizatora na potrzeby konkursu oraz w celach marketingowych Organizatora, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133 poz.833 z póz. zm.

  9. Uczestnik konkursu jest zobowiązany posiadać prawdziwe konto w danym serwisie społecznościowym;

  10. Organizator oświadcza, że nadesłane prace konkursowe nie będą wykorzystywane do celów komercyjnych sprzecznych z ideą konkursu.

  11. Nagrodzone zostaną trzy najbardziej kreatywne prace konkursowe.

  12. Jeden Uczestnik może zgłosić do konkursu maksymalnie dwie prace.

  13.  Nagrody i wyróżnienia zostaną przyznane przez członków Wydawnictwa Alma-Press

  14. Do wygrania vouchery na zakupy na stronie almapress.com.pl

  15. Laureaci konkursu zostaną powiadomieni poprzez wiadomość prywatną w Mediach Społecznościowych oraz poprzez opublikowany post na kanałach Alma-Press z oznaczeniem profili zwycięzców. 

  16. Nagrody zostaną wysłane w terminie nie późniejszym niż dwa tygodnie po ogłoszeniu wyników.  Po ogłoszeniu wyników konkursu i powiadomieniu o tym zwycięzców wymagane jest podanie w wiadomości adresu do wysyłki (dane Zwycięzców będą wykorzystane zgodnie z ustawą RODO, jedynie do wysyłki nagrody).

  17. Organizator nie bierze odpowiedzialności za terminowość dostarczenia przesyłki.

  18. Nagrody nie podlegają zamianie na inne ani zamianie na ekwiwalent pieniężny. 

  19. Konkurs przeznaczony jest dla pełnoletnich osób fizycznych, posiadających pełnię zdolności do czynności prawnych, zamieszkałych w Polsce. W konkursie nie mogą uczestniczyć osoby związane z projektem, małżonkowie, dzieci własne, przysposobione i dzieci małżonków, rodzice, rodzeństwo, dziadkowie (obu płci) wszystkich w.w osób. Zgłoszenia osób nieuprawnionych do udziału w konkursie są nieważne i nie uprawniają do otrzymania nagrody.

  20. Osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w konkursie za pisemną zgodą rodziców.

  21. Organizator zastrzega sobie prawo do nie dopuszczenia Uczestnika do udziału w Konkursie.

  22. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia, które uniemożliwiają lub utrudniają prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, których nie mógł przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec.

  23. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, przeprowadzany przez dany serwis Facebook i Instagram, na którym został opublikowany oraz nie jest z nim związany. Serwis Facebook i Instagram nie ponosi odpowiedzialności wobec Uczestników konkursu.

  24. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204, z późniejszymi zmianami) i przepisy kodeksu cywilnego.

  25. Wszelkie spory związane z Konkursem rozstrzygać będzie Sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Organizatora.

  26. Partnerzy Wydawnictwa Alma-Press i inne komercyjne podmioty nie będą rozpatrywane jako Uczestnicy konkursu.

  27. Niezgłoszenie się drogą elektroniczną po nagrodę w ciągu miesiąca od dnia ogłoszenia wyników powoduje, iż przechodzi ona na własność Wydawnictwa Alma-Press.

  28. Organizator jest zobowiązany dostarczyć produkt wolny od wad. Jeśli Uczestnik stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Organizatora, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści. Organizator ustosunkuje się do złożonej przez Uczestnika reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu jej.

  29. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania modyfikacji postanowień niniejszego Regulaminu i poinformowania o tym Uczestników, a także do zawieszenia, przerwania, przedłużenia lub odwołania Konkursu oraz do niewyłonienia zwycięzcy np. z powodu małej ilości Uczestników. Uczestnikom nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 



 
platnosci