Testy dla menedżerów stawiających na efektywność Zobacz większe

Testy dla menedżerów stawiających na efektywność

Autor: Bill Reddin  
Format: 17 x 24 cm
Stron: 232
Wydanie: 5
Oprawa: miękka
Data wydania: Luty 2005
Przekład: Marek Gizmajer
ISBN: 83-7020-342-6

Książka zawiera zestaw testów umożliwiających menedżerowi ocenić jego własny potencjał. Niektóre rzucają wyzwanie, inne intrygują, wszystkie zaś stanowią pomoc w osiągnięciu trwałego rozwoju. Menedżer może sam ocenić wyniki testów opierając się na modelowym profilu osobowości. Dzięki temu otrzyma natychmiastowy „wgląd” we własny styl i efektywność. W drugiej części książki znajdują się wskazówki, jak wyniki te poprawić. Testy obejmują takie zagadnienia, jak: umiejętność komunikowania, czynniki ludzkie, wykorzystywanie czasu i podejście do zadań. Z testów zamieszczonych w tej książce korzystało wiele firm znanych na całym świecie, w tym m.in.: Ford Motor Company, Westinghouse, IBM Corporation, John Player & Son, Siemens, General Motors, US Civil Service Commision, International Computers Ltd, Bowater Scott. 28

Opinie czytelników:

Napisz opinię

Testy dla menedżerów stawiających na efektywność

Testy dla menedżerów stawiających na efektywność

* Pola wymagane



Newsletter

Co nowego

XXV Targi Książki Historycznej
W dniach 30. listopada-3. grudnia w Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbędą się XXIV Targi Książki Historycznej. Zapraszamy na nasze stoisko nr 105. więcej
Odbiór osobisty
Zamówione książki można odebrać osobiście więcej
Oferta dla klubów żeglarskich i firm czarterowych
Odbiorcom instytucjonalnym, takim jak kluby żeglarskie, firmy czarterowe itp. oferujemy atrakcyjne rabaty. więcej
Więcej aktualności